6ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου 2019″ & διαγωνισμός “Κάν’ το ν’ ακουστεί” 2019 › Συζητήσεις › Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου › Συμμετοχή στις δράσεις του φεστιβάλ
Ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά σχολείο ισχύει για καθεμία από τις συνεδρίες των δράσεων του φεστιβάλ ή για όλες τις συνεδρίες της κάθε δράσης; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Σκεφτόμαστε από το 4ο Γυμνάσιο Κομοτηνής να έρθουμε με μια ομάδα περίπου 30 μαθητών για τους οποίους προβλέπονται 3 συνοδοί καθηγητές. Οι δραστηριότητες του φεστιβάλ είναι διάχυτες σε διαφορετικούς χώρους και εργαστήρια, κάτι που καθιστά αδύνατο να υπάρχει συνοδός καθηγητής για την κάθε δραστηριότητα που θα δηλωθεί τη στιγμή που υπάρχει ανώτατος αριθμός μαθητών ανά δραστηριότητα έως 5 άτομα.Με τι τρόπο θα επιλυθεί το πρόβλημα; Υπάρχει ανώτατος αριθμός συμμετοχών ανά σχολείο;Υπάρχει φορουμ όπου μπορεί κάποιος να βρει απαντήσεις ή απαντάτε σε προσωπικά mails; Υπάρχει κάποιο τηλέφωνο για να ζητήσουμε διευκρινήσεις;
Ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά σχολείο ισχύει για όλες τις συνεδρίες της κάθε δράσης.
Για παράδειγμα:
Δραστηριότητα: “Σχεδιάζοντας μία μουσική ραδιοφωνική εκπομπή”. Στη φόρμα της δραστηριότητας αναγράφεται “Μέγιστος αριθμός μαθητών/τριών ανά σχολείο: 5”
Το κάθε σχολείο μπορεί να εγγράψει έως 5 μαθητές/τριες για να παρακολουθήσουν τη δραστηριότητα στη ζώνη που τους βολεύει.
Με τον τρόπο αυτό θέλουμε να αποκλείσουμε την περίπτωση δέσμευσης της δραστηριότητας από ένα ή δύο σχολεία.
Μετά τη λήξη της προθεσμίας (Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου) και την επεξεργασία των δεδομένων, μπορεί να υπάρξει δυνατότητα μετακίνησης από δραστηριότητα σε δραστηριότητα. Όπως έχουμε αναφέρει σε σχετικό άρθρο, έως τις 10 Μαρτίου θα ανακοινωθούν οι πίνακες με τους συμμετέχοντες ανά δραστηριότητα. Εάν υπάρχουν κενά στις δραστηριότητες “πρώτης επιλογής” των μαθητών/τριών, ευχαρίστως να ικανοποιήσουμε τις επιθυμίες τους.
Επιπρόσθετα, ο επιμερισμός των μαθητών/τριών σε πολλές δραστηριότητες δεν θα πρέπει να αγχώνει τους συνοδούς συναδέλφους καθώς οι αποστάσεις είναι μικρές. Ειδικά για την Παρασκευή 12 Απριλίου έχει εξασφαλιστεί ένας αριθμός περισσότερων από 40 εθελοντών εκπαιδευτικών για τη διευκόλυνση και υποστήριξη των αποστολών.
Ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά σχολείο ισχύει για όλες τις συνεδρίες της κάθε δράσης.
Για παράδειγμα:
Δραστηριότητα: “Σχεδιάζοντας μία μουσική ραδιοφωνική εκπομπή”. Στη φόρμα της δραστηριότητας αναγράφεται “Μέγιστος αριθμός μαθητών/τριών ανά σχολείο: 5”
Το κάθε σχολείο μπορεί να εγγράψει έως 5 μαθητές/τριες για να παρακολουθήσουν τη δραστηριότητα στη ζώνη που τους βολεύει.
Με τον τρόπο αυτό θέλουμε να αποκλείσουμε την περίπτωση δέσμευσης της δραστηριότητας από ένα ή δύο σχολεία.
Μετά τη λήξη της προθεσμίας (Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου) και την επεξεργασία των δεδομένων, μπορεί να υπάρξει δυνατότητα μετακίνησης από δραστηριότητα σε δραστηριότητα. Όπως έχουμε αναφέρει σε σχετικό άρθρο, έως τις 10 Μαρτίου θα ανακοινωθούν οι πίνακες με τους συμμετέχοντες ανά δραστηριότητα. Εάν υπάρχουν κενά στις δραστηριότητες “πρώτης επιλογής” των μαθητών/τριών, ευχαρίστως να ικανοποιήσουμε τις επιθυμίες τους.
Επιπρόσθετα, ο επιμερισμός των μαθητών/τριών σε πολλές δραστηριότητες δεν θα πρέπει να αγχώνει τους συνοδούς συναδέλφους καθώς οι αποστάσεις είναι μικρές. Ειδικά για την Παρασκευή 12 Απριλίου έχει εξασφαλιστεί ένας αριθμός περισσότερων από 40 εθελοντών εκπαιδευτικών για τη διευκόλυνση και υποστήριξη των αποστολών.
Καλησπερα από την Αθήνα
Δηλώσαμε μόλις τη συμμετοχή μας κι εμείς από το Ειδικό Γυμνάσιο Λύκειο Αιγάλεω. Θα έρθουμε με 23 μαθητές και θα θέλαμε να συμμετάσχουμε στο κυνήγι του θησαυρού. Ο μέγιστος αριθμός που γράφετε ειναι 10 μαθητές , εμείς δηλώσαμε ήδη 2 ομάδες των 12 και 11 μαθητών στις 11.30 – 12.15. Παρακαλώ θα μας δεχτείτε υπεράριθμους λογω της ιδιαιτερότητάς μας;
Επίσης ειναι δυνατόν να εχουμε καποιο τηλέφωνο επικοινωνίας για μερικές λεπτομέρειες;
Όπως αναφέρθηκε στην προηγούμενη απάντηση, ο επιμερισμός των μαθητών σε πολλές δραστηριότητες δεν αποτελεί πρόβλημα για τους συνοδούς εκπαιδευτικούς.
Οι 30 μαθητές μπορούν να παρακολουθήσουν περίπου 6 διαφορετικές δραστηριότητες και να ανταλλάξουν στη συνέχεια τις εντυπώσεις τους στη ραδιοφωνική τους ομάδα. Η γνωριμία με άλλους μαθητές/τριες, οι μεταξύ τους συζητήσεις και ζυμώσεις αποτελούν βασικούς στόχους του φεστιβάλ. Για την ένταξή τους στις δραστηριότητες αλλά και για πιθανές μετακινήσεις θα υπάρχουν εθελοντές εκπαιδευτικοί και μαθητές και από τα δύο σχολεία.
Δεν υπάρχει ανώτατος αριθμός συμμετοχών ανά σχολείο. Ωστόσο θα πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι οι δραστηριότητες αφορούν έναν πεπερασμένο αριθμό μαθητών. Με τον υπάρχοντα προγραμματισμό, ο αριθμός αυτός ξεπερνά τους 1000 μαθητές/τριες μόνο για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και αποτελεί το όριο των δυνατοτήτων μας ως διοργανωτές.
Η επικοινωνία (όπως και σε όλα τα προηγούμενα Φεστιβάλ) γίνεται μέσα από την παρούσα φόρμα. Με τον τρόπο αυτό οι ερωτήσεις του ενός γίνονται απαντήσεις για όλους. Δεν υπάρχει δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά σχολείο ισχύει για καθεμία από τις συνεδρίες των δράσεων του φεστιβάλ ή για όλες τις συνεδρίες της κάθε δράσης; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Σκεφτόμαστε από το 4ο Γυμνάσιο Κομοτηνής να έρθουμε με μια ομάδα περίπου 30 μαθητών για τους οποίους προβλέπονται 3 συνοδοί καθηγητές. Οι δραστηριότητες του φεστιβάλ είναι διάχυτες σε διαφορετικούς χώρους και εργαστήρια, κάτι που καθιστά αδύνατο να υπάρχει συνοδός καθηγητής για την κάθε δραστηριότητα που θα δηλωθεί τη στιγμή που υπάρχει ανώτατος αριθμός μαθητών ανά δραστηριότητα έως 5 άτομα.Με τι τρόπο θα επιλυθεί το πρόβλημα; Υπάρχει ανώτατος αριθμός συμμετοχών ανά σχολείο;Υπάρχει φορουμ όπου μπορεί κάποιος να βρει απαντήσεις ή απαντάτε σε προσωπικά mails; Υπάρχει κάποιο τηλέφωνο για να ζητήσουμε διευκρινήσεις;
Ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά σχολείο ισχύει για όλες τις συνεδρίες της κάθε δράσης.
Για παράδειγμα:
Δραστηριότητα: “Σχεδιάζοντας μία μουσική ραδιοφωνική εκπομπή”. Στη φόρμα της δραστηριότητας αναγράφεται “Μέγιστος αριθμός μαθητών/τριών ανά σχολείο: 5”
Το κάθε σχολείο μπορεί να εγγράψει έως 5 μαθητές/τριες για να παρακολουθήσουν τη δραστηριότητα στη ζώνη που τους βολεύει.
Με τον τρόπο αυτό θέλουμε να αποκλείσουμε την περίπτωση δέσμευσης της δραστηριότητας από ένα ή δύο σχολεία.
Μετά τη λήξη της προθεσμίας (Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου) και την επεξεργασία των δεδομένων, μπορεί να υπάρξει δυνατότητα μετακίνησης από δραστηριότητα σε δραστηριότητα. Όπως έχουμε αναφέρει σε σχετικό άρθρο, έως τις 10 Μαρτίου θα ανακοινωθούν οι πίνακες με τους συμμετέχοντες ανά δραστηριότητα. Εάν υπάρχουν κενά στις δραστηριότητες “πρώτης επιλογής” των μαθητών/τριών, ευχαρίστως να ικανοποιήσουμε τις επιθυμίες τους.
Επιπρόσθετα, ο επιμερισμός των μαθητών/τριών σε πολλές δραστηριότητες δεν θα πρέπει να αγχώνει τους συνοδούς συναδέλφους καθώς οι αποστάσεις είναι μικρές. Ειδικά για την Παρασκευή 12 Απριλίου έχει εξασφαλιστεί ένας αριθμός περισσότερων από 40 εθελοντών εκπαιδευτικών για τη διευκόλυνση και υποστήριξη των αποστολών.
Ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά σχολείο ισχύει για όλες τις συνεδρίες της κάθε δράσης.
Για παράδειγμα:
Δραστηριότητα: “Σχεδιάζοντας μία μουσική ραδιοφωνική εκπομπή”. Στη φόρμα της δραστηριότητας αναγράφεται “Μέγιστος αριθμός μαθητών/τριών ανά σχολείο: 5”
Το κάθε σχολείο μπορεί να εγγράψει έως 5 μαθητές/τριες για να παρακολουθήσουν τη δραστηριότητα στη ζώνη που τους βολεύει.
Με τον τρόπο αυτό θέλουμε να αποκλείσουμε την περίπτωση δέσμευσης της δραστηριότητας από ένα ή δύο σχολεία.
Μετά τη λήξη της προθεσμίας (Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου) και την επεξεργασία των δεδομένων, μπορεί να υπάρξει δυνατότητα μετακίνησης από δραστηριότητα σε δραστηριότητα. Όπως έχουμε αναφέρει σε σχετικό άρθρο, έως τις 10 Μαρτίου θα ανακοινωθούν οι πίνακες με τους συμμετέχοντες ανά δραστηριότητα. Εάν υπάρχουν κενά στις δραστηριότητες “πρώτης επιλογής” των μαθητών/τριών, ευχαρίστως να ικανοποιήσουμε τις επιθυμίες τους.
Επιπρόσθετα, ο επιμερισμός των μαθητών/τριών σε πολλές δραστηριότητες δεν θα πρέπει να αγχώνει τους συνοδούς συναδέλφους καθώς οι αποστάσεις είναι μικρές. Ειδικά για την Παρασκευή 12 Απριλίου έχει εξασφαλιστεί ένας αριθμός περισσότερων από 40 εθελοντών εκπαιδευτικών για τη διευκόλυνση και υποστήριξη των αποστολών.
Καλησπερα από την Αθήνα
Δηλώσαμε μόλις τη συμμετοχή μας κι εμείς από το Ειδικό Γυμνάσιο Λύκειο Αιγάλεω. Θα έρθουμε με 23 μαθητές και θα θέλαμε να συμμετάσχουμε στο κυνήγι του θησαυρού. Ο μέγιστος αριθμός που γράφετε ειναι 10 μαθητές , εμείς δηλώσαμε ήδη 2 ομάδες των 12 και 11 μαθητών στις 11.30 – 12.15. Παρακαλώ θα μας δεχτείτε υπεράριθμους λογω της ιδιαιτερότητάς μας;
Επίσης ειναι δυνατόν να εχουμε καποιο τηλέφωνο επικοινωνίας για μερικές λεπτομέρειες;
Όπως αναφέρθηκε στην προηγούμενη απάντηση, ο επιμερισμός των μαθητών σε πολλές δραστηριότητες δεν αποτελεί πρόβλημα για τους συνοδούς εκπαιδευτικούς.
Οι 30 μαθητές μπορούν να παρακολουθήσουν περίπου 6 διαφορετικές δραστηριότητες και να ανταλλάξουν στη συνέχεια τις εντυπώσεις τους στη ραδιοφωνική τους ομάδα. Η γνωριμία με άλλους μαθητές/τριες, οι μεταξύ τους συζητήσεις και ζυμώσεις αποτελούν βασικούς στόχους του φεστιβάλ. Για την ένταξή τους στις δραστηριότητες αλλά και για πιθανές μετακινήσεις θα υπάρχουν εθελοντές εκπαιδευτικοί και μαθητές και από τα δύο σχολεία.
Δεν υπάρχει ανώτατος αριθμός συμμετοχών ανά σχολείο. Ωστόσο θα πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι οι δραστηριότητες αφορούν έναν πεπερασμένο αριθμό μαθητών. Με τον υπάρχοντα προγραμματισμό, ο αριθμός αυτός ξεπερνά τους 1000 μαθητές/τριες μόνο για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και αποτελεί το όριο των δυνατοτήτων μας ως διοργανωτές.
Η επικοινωνία (όπως και σε όλα τα προηγούμενα Φεστιβάλ) γίνεται μέσα από την παρούσα φόρμα. Με τον τρόπο αυτό οι ερωτήσεις του ενός γίνονται απαντήσεις για όλους. Δεν υπάρχει δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας.