5ο Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου | Θέμα: Περιεχόμενο ραδιοφωνικού μηνύματος
21169
topic,bbpress,bbp-no-js,topic-template-default,single,single-topic,postid-21169,ajax_updown,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,side_area_uncovered_from_content,overlapping_content,qode-theme-ver-9.1.2,wpb-js-composer js-comp-ver-6.7.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-27908
 

Περιεχόμενο ραδιοφωνικού μηνύματος

  • Αυτό το θέμα έχει 5 απαντήσεις, 3 φωνές και ενημερώθηκε τελευταία φορά 7 έτη πριν από τον χρήστη Ολυμπία Μπακάλη.
Επισκόπηση 5 απαντητικών νημάτων
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
    • #21169
      Αιμιλία Φουντούκη
      Επισκέπτης

      Καλησπέρα σας
      Είμαι καθηγήτρια φιλόλογος στο 4ο Γυμνάσιο Κερατσινίου.Τη φετινή σχολική χρονιά με τους μαθητές της Β΄ τάξης υλοποιούμε πολιτιστικό πρόγραμμα με θέμα τα μνημεία του Πειραιά και την οργάνωση ενός πολιτιστικού περιπάτου στο κέντρο της πόλης με ξεναγούς τους μαθητές. Όταν ενημερωθήκαμε για τη διοργάνωση του φετινού διαγωνισμού « Κάν’ το ν΄ ακουστεί» και τη θεματική του, σκεφτήκαμε ότι θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να συμπληρώναμε τη φετινή μας δράση με ένα ραδιοφωνικό μήνυμα, αφού το θέμα του προγράμματός μας είναι η πολιτιστική κληρονομιά, όπως ακριβώς και του διαγωνισμού. Το μήνυμα που θα δημιουργήσουν οι μαθητές μας προφανώς θα σχετίζεται με την προβολή των μνημείων του Πειραιά και την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς της πόλης. Η ερώτησή μου είναι αν αυτό το μήνυμα θα μπορούσε επίσης να προβάλει και τη συγκεκριμένη δράση του σχολείου, δηλαδή τον πολιτιστικό περίπατο και να παρακινεί το κοινό να συμμετάσχει σε αυτήν.

    • #21171
      wpadmin
      Keymaster

      Καλησπέρα σας,
      Είναι πραγματικά πολύ όμορφη σύμπτωση και θα χαρούμε πολύ να πάρουμε τη συμμετοχή σας. Σχετικά όμως με την ερώτηση καλό είναι να μην αναφέρεται στο διαγωνιστικό μέρος η συγκεκριμένη δράση του σχολείου καθώς είναι όρος να μην αναφέρεται το όνομα του σχολείο στο περιεχόμενο του μηνύματος/τραγουδιού. Αυτό που προτείνουμε είναι να στείλετε ένα επιπλέον ραδιοφωνικό μήνυμα εκτός διαγωνιστικού μέρους που να περιγράφει και θα προβάλει τη συγκεκριμένη δράση και θα ακούγεται στο μαθητικό ραδιόφωνο.

      Είμαστε στη διάθεσή σας για περισσότερες διευκρινήσεις.

    • #21172
      Αιμιλία Φουντούκη
      Επισκέπτης

      Πολύ ωραία ιδέα! Θα το δρομολογήσουμε λοιπόν και θα επικοινωνήσουμε ξανά μαζί σας, όταν θα έχουμε μια διαμορφωμένη εικόνα για τα μηνύματα που θα ετοιμάσουμε.
      Ευχαριστούμε πολύ
      Καλημέρα!

    • #21175
      Ολυμπία Μπακάλη
      Επισκέπτης

      Καλησπέρα σας.
      Είμαι καθηγήτρια φιλόλογος στο ΓΕΛ Κατσικά Ιωαννίνων. Θα ήθελα κατ αρχην να συγχαρω όλους τους συναδέλφους για την εν λόγω δράση καθως και για την καταλυτική συμβολή τους σε αυτή. Επειτα, λοιπόν, από τη σύμφωνη γνώμη τόσο των μαθητών μου και των γονέων τους όσο και της διεύθυνσης του σχολείου, επιθυμουμε να συμμετασχουμε στο διαγωνισμο με ενα Ραδιοφωνικό Μήνυμα.

      Εχουμε ηδη περιηγηθει την ιστοσελιδα σας και το ytube και κατανοησαμε αυτο που σε γενικες γραμμές πρέπει να κανουμε. Θελουμε, επιπλέον, να ρωτησουμε αν μαζί με το μήνυμα, εκτός απο το logo -το οποίο ειναι προαιρετικό-, πρέπει να στείλουμε και ένα συνοδευτικο video clip, με εικονες επενδεδυμενες με το ηχητικό μήνυμα στο σύνολό του (μουσική υποκρουση και λογια μαθητών). Στην περσινή τελετή η οποία εχει αναρτηθει στο διαδίκτυο ειδαμε και καποια βιντεακια τα οποια διανθιζαν το μήνυμα (εκτός και αν κάνουμε λάθος). Διαβασαμε την απάντηση που δωσατε στη συνάδελφο του Γυμνασίου Κερατσινίου. Αν ισχύει και για την παραπάνω ερώτηση τοτε εχουμε καλυφθεί. Σας διευκρινιζουμε, ωστόσο, οτι εμείς δεν εχουμε ενταχθεί ακόμη σε κάποιο πολιτιστικό προγραμμα ( και ίσως να μην ενταχθουμε τελικά, λογω έλλειψης χρόνου).

      Πέραν της εν λογω διαγωνιστικης δράσης, μπορούμε να εγγραφουμε προκειμένου να δημιουργησουμε το δικό μας σχολικό Ραδιόφωνο; Υπάρχει συγκεκριμενο χρονικό πλαίσιο καθε χρόνο; (Η ερωτηση είναι αφθορμητη. Δε σημαίνει οτι υπάρχει κάποιο δυσνοητο σημείο στην ιστοσελίδα σας. Απλά δεν το προσεξαμε).

      Ευχαριστουμε πολύ και ευχομαστε ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

    • #21177
      wpadmin
      Keymaster

      Αγαπητή κ. Μπακάλη,

      Σας ευχαριστούμε για την όμορφη εισαγωγή στην επιστολή σας.
      Αναφορικά με το διαγωνιστικό κομμάτι, δε χρειάζεται να δημιουργήσετε κάποιο βίντεο κλιπ. Αυτά δημιουργούνται και προβάλλονται στην περίπτωση που η Κριτική Επιτροπή ή οι ακροατές βραβεύσουν αυτές τις συμμετοχές και θέλουμε με κάποιον τρόπο να τα δημοσιεύσουμε.
      Δεν είναι υποχρεωτικό, αλλά προαιρετικό κιόλας.
      Ακόμα κι αν δεν συμμετέχετε με πολιτιστικό πρόγραμμα στο ραδιόφωνο, θα μπορείτε με τη ραδιοφωνική ομάδα του σχολείου σας που συμμετείχε στον διαγωνισμό, να παρευρεθείτε στο Φεστιβάλ λόγω του ότι μέσα στις δράσεις περιλαμβάνεται και η Βράβευση του Διαγωνισμού.

      Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία σας ευχόμαστε!

    • #21178
      Ολυμπία Μπακάλη
      Επισκέπτης

      Τέλεια! Επιτρέψτε μας να σας ενημερωνουμε σχετικά με την πορεία της δράσης μας, εφόσον χρειαστεί. Ευχαριστουμε και πάλι.
      (Υγ. Δεν υποσχομαστε για την επίσκεψη στα Τρίκαλα …).

  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
    • #21169
      Αιμιλία Φουντούκη
      Επισκέπτης

      Καλησπέρα σας
      Είμαι καθηγήτρια φιλόλογος στο 4ο Γυμνάσιο Κερατσινίου.Τη φετινή σχολική χρονιά με τους μαθητές της Β΄ τάξης υλοποιούμε πολιτιστικό πρόγραμμα με θέμα τα μνημεία του Πειραιά και την οργάνωση ενός πολιτιστικού περιπάτου στο κέντρο της πόλης με ξεναγούς τους μαθητές. Όταν ενημερωθήκαμε για τη διοργάνωση του φετινού διαγωνισμού « Κάν’ το ν΄ ακουστεί» και τη θεματική του, σκεφτήκαμε ότι θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να συμπληρώναμε τη φετινή μας δράση με ένα ραδιοφωνικό μήνυμα, αφού το θέμα του προγράμματός μας είναι η πολιτιστική κληρονομιά, όπως ακριβώς και του διαγωνισμού. Το μήνυμα που θα δημιουργήσουν οι μαθητές μας προφανώς θα σχετίζεται με την προβολή των μνημείων του Πειραιά και την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς της πόλης. Η ερώτησή μου είναι αν αυτό το μήνυμα θα μπορούσε επίσης να προβάλει και τη συγκεκριμένη δράση του σχολείου, δηλαδή τον πολιτιστικό περίπατο και να παρακινεί το κοινό να συμμετάσχει σε αυτήν.

    • #21171
      wpadmin
      Keymaster

      Καλησπέρα σας,
      Είναι πραγματικά πολύ όμορφη σύμπτωση και θα χαρούμε πολύ να πάρουμε τη συμμετοχή σας. Σχετικά όμως με την ερώτηση καλό είναι να μην αναφέρεται στο διαγωνιστικό μέρος η συγκεκριμένη δράση του σχολείου καθώς είναι όρος να μην αναφέρεται το όνομα του σχολείο στο περιεχόμενο του μηνύματος/τραγουδιού. Αυτό που προτείνουμε είναι να στείλετε ένα επιπλέον ραδιοφωνικό μήνυμα εκτός διαγωνιστικού μέρους που να περιγράφει και θα προβάλει τη συγκεκριμένη δράση και θα ακούγεται στο μαθητικό ραδιόφωνο.

      Είμαστε στη διάθεσή σας για περισσότερες διευκρινήσεις.

    • #21172
      Αιμιλία Φουντούκη
      Επισκέπτης

      Πολύ ωραία ιδέα! Θα το δρομολογήσουμε λοιπόν και θα επικοινωνήσουμε ξανά μαζί σας, όταν θα έχουμε μια διαμορφωμένη εικόνα για τα μηνύματα που θα ετοιμάσουμε.
      Ευχαριστούμε πολύ
      Καλημέρα!

    • #21175
      Ολυμπία Μπακάλη
      Επισκέπτης

      Καλησπέρα σας.
      Είμαι καθηγήτρια φιλόλογος στο ΓΕΛ Κατσικά Ιωαννίνων. Θα ήθελα κατ αρχην να συγχαρω όλους τους συναδέλφους για την εν λόγω δράση καθως και για την καταλυτική συμβολή τους σε αυτή. Επειτα, λοιπόν, από τη σύμφωνη γνώμη τόσο των μαθητών μου και των γονέων τους όσο και της διεύθυνσης του σχολείου, επιθυμουμε να συμμετασχουμε στο διαγωνισμο με ενα Ραδιοφωνικό Μήνυμα.

      Εχουμε ηδη περιηγηθει την ιστοσελιδα σας και το ytube και κατανοησαμε αυτο που σε γενικες γραμμές πρέπει να κανουμε. Θελουμε, επιπλέον, να ρωτησουμε αν μαζί με το μήνυμα, εκτός απο το logo -το οποίο ειναι προαιρετικό-, πρέπει να στείλουμε και ένα συνοδευτικο video clip, με εικονες επενδεδυμενες με το ηχητικό μήνυμα στο σύνολό του (μουσική υποκρουση και λογια μαθητών). Στην περσινή τελετή η οποία εχει αναρτηθει στο διαδίκτυο ειδαμε και καποια βιντεακια τα οποια διανθιζαν το μήνυμα (εκτός και αν κάνουμε λάθος). Διαβασαμε την απάντηση που δωσατε στη συνάδελφο του Γυμνασίου Κερατσινίου. Αν ισχύει και για την παραπάνω ερώτηση τοτε εχουμε καλυφθεί. Σας διευκρινιζουμε, ωστόσο, οτι εμείς δεν εχουμε ενταχθεί ακόμη σε κάποιο πολιτιστικό προγραμμα ( και ίσως να μην ενταχθουμε τελικά, λογω έλλειψης χρόνου).

      Πέραν της εν λογω διαγωνιστικης δράσης, μπορούμε να εγγραφουμε προκειμένου να δημιουργησουμε το δικό μας σχολικό Ραδιόφωνο; Υπάρχει συγκεκριμενο χρονικό πλαίσιο καθε χρόνο; (Η ερωτηση είναι αφθορμητη. Δε σημαίνει οτι υπάρχει κάποιο δυσνοητο σημείο στην ιστοσελίδα σας. Απλά δεν το προσεξαμε).

      Ευχαριστουμε πολύ και ευχομαστε ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

    • #21177
      wpadmin
      Keymaster

      Αγαπητή κ. Μπακάλη,

      Σας ευχαριστούμε για την όμορφη εισαγωγή στην επιστολή σας.
      Αναφορικά με το διαγωνιστικό κομμάτι, δε χρειάζεται να δημιουργήσετε κάποιο βίντεο κλιπ. Αυτά δημιουργούνται και προβάλλονται στην περίπτωση που η Κριτική Επιτροπή ή οι ακροατές βραβεύσουν αυτές τις συμμετοχές και θέλουμε με κάποιον τρόπο να τα δημοσιεύσουμε.
      Δεν είναι υποχρεωτικό, αλλά προαιρετικό κιόλας.
      Ακόμα κι αν δεν συμμετέχετε με πολιτιστικό πρόγραμμα στο ραδιόφωνο, θα μπορείτε με τη ραδιοφωνική ομάδα του σχολείου σας που συμμετείχε στον διαγωνισμό, να παρευρεθείτε στο Φεστιβάλ λόγω του ότι μέσα στις δράσεις περιλαμβάνεται και η Βράβευση του Διαγωνισμού.

      Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία σας ευχόμαστε!

    • #21178
      Ολυμπία Μπακάλη
      Επισκέπτης

      Τέλεια! Επιτρέψτε μας να σας ενημερωνουμε σχετικά με την πορεία της δράσης μας, εφόσον χρειαστεί. Ευχαριστουμε και πάλι.
      (Υγ. Δεν υποσχομαστε για την επίσκεψη στα Τρίκαλα …).

Επισκόπηση 5 απαντητικών νημάτων
  • Η συζήτηση ‘Διαγωνισμός “Καν’το ν’ακουστεί 2018”’ δεν δέχεται νέα θέματα και απαντήσεις.