Καλησπέρα σας. Όχι, δεν είναι απαραίτητο. Αν συμμετέχουν όλοι οι μαθητές αυτής της τάξης, απλά γράψτε “Οι μαθητές και οι μαθήτριες της… Τάξης”.
Ή εναλλακτικά μπορείτε να γράψετε μόνο τα μικρά τους ονόματα.
Καλησπέρα σας. Όλα αυτά 🙂
Ναι, mp3
Καλησπέρα,
η υπόθεση της διαμονής είναι ένα από τα πρώτα ζητήματα που μας απασχόλησαν εξαιτίας της μεγάλης κινητικότητας που πρόκειται να σημειωθεί κατά τις ημέρες του Φεστιβάλ, καθώς οργανώνονται εκείνη την εποχή στην πόλη πολλές δραστηριότητες. Αν και έχει έγκαιρα επισημανθεί https://fest.europeanschoolradio.eu/6fest/bustovolos/ αυτό δε σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζουμε το πρόβλημα. Δεσμευόμαστε να επικοινωνήσουμε άμεσα με την Ένωση Ξενοδόχων. Στο μεταξύ μην παραλείπετε να αναφέρετε το σκοπό της επίσκεψης καθώς η Ένωση έχει ενημερώσει τα μέλη της για τους επισκέπτες του Φεστιβάλ.
με εκτίμηση
Κώστας Αμυγδαλίτσης – Ελπίδα Πανάγου
Καλησπέρα σας κ. Σπυράκη,
Μέχρι 22 Φεβρουαρίου είναι να στείλετε ραδιοφωνικό μήνυμα ή τραγούδι για τον Διαγωνισμό “Κάν’ το ν’ ακουστεί 2019”.
Μέχρι τις 10 Μαρτίου είναι να δηλώσετε συμμετοχή στο Φεστιβάλ, με επίσκεψη της ραδιοφωνικής ομάδας του σχολείου σας στον Βόλο.
Καλησπέρα, καλώς ορίσατε στο 6ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου.
μέχρι στιγμής από την Αττική έχουν δηλώσει συμμετοχή τα εξής σχολεία:
4ο Γυμνάσιο Ηρακλείου
4ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου
2o Γυμνάσιο Κορωπίου
Κώστας Αμυγδαλίτσης Ελπίδα Πανάγου
Καλημέρα,
πρώτα απ’ όλα ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας στο Φεστιβάλ.
1. Υπάρχει η δυνατότητα αναθεώρησης του αριθμού των μαθητών/εκπαιδευτικών στο δείπνο γνωριμίας. Το κέντρο διασκέδασης
που θα μας φιλοξενήσει θέλει τον ακριβή αριθμό τουλάχιστον 2 εβδομάδες νωρίτερα. Ωστόσο η αλλαγή αυτή δεν θα πρέπει να επηρεάζει τις οριστικές δηλώσεις στις δραστηριότητες του Φεστιβάλ οι οποίες πρέπει να “κλειδώσουν” έως το τέλος Φεβρουαρίου. Υπενθυμίζεται ότι η προθεσμία συμπλήρωσης των δηλώσεων είναι μέχρι τις 22 Φεβρουαρίου.
2. Φυσικά! Οι προτεινόμενες δραστηριότητες είναι προαιρετικές. Μπορείτε να προσπαθήσετε και αν υλοποιηθεί να τροποποιήσουμε τη δήλωση.
3. Δυστυχώς στη δήλωση συμμετοχής για το Κυνήγι Θησαυρού δεν λάβατε υπόψη το μέγιστο αριθμό συμμετοχής μαθητών/τριών ανά δραστηριότητα ο οποίος είναι 4-10. Για το θέμα αυτό υπάρχουν σχετικές αναρτήσεις στο φόρουμ. Θα πρέπει οι μαθητές/τριες να μοιραστούν και σε άλλες δραστηριότητες. Εάν μετά τις 22 Φεβρουαρίου δεν έχει συμπληρωθεί ο αριθμός των 120 μαθητών στη συγκεκριμένη δραστηριότητα, τότε μπορεί να ικανοποιηθεί η αρχική προτίμηση, αρκεί και πάλι οι ομάδες να μην υπερβαίνουν τους 10 μαθητές/τριες ανά διαδρομή.
Με εκτίμηση
Κώστας Αμυγδαλίτσης – Ελπίδα Πανάγου
Αγαπητή Όλγα
Ευχαριστούμε πρώτα απ’ όλα για τη συμμετοχή στο Φεστιβάλ.
1. Το 31/1 έγινε ήδη 22/2 για τους λόγους που αναφέρουμε:
2. Το 22/2 που είδες αφορά τις δηλώσεις συμμετοχής στις δραστηριότητες. Συνήθως προηγείται η γενική δήλωση συμμετοχής στο Φεστιβάλ και στη συνέχεια η ομάδα των μαθητών/τριών επιλέγει τι θα παρακολουθήσει.
3. Όντως δεν υπάρχει ανάλογη δυνατότητα. Ωστόσο όλες οι δραστηριότητες είναι ακόμη ανοικτές. Όταν σε κάποια δραστηριότητα συμπληρώνεται ο διαθέσιμος αριθμός θέσεων τότε θα απενεργοποιείται η σχετική φόρμα δήλωσης.
Είμαστε στη διάθεσή σου
Με εκτίμηση
Κώστας Αμυγδαλίτσης – Ελπίδα Πανάγου
Σας απάντησα στο άλλο μήνυμα που αφήσατε. Ευχαριστώ.
Καλησπέρα σας.
Το τραγούδι γίνεται κυρίως από μαθητές, αλλά ο/η εκπαιδευτικός εννοείται ότι μπορεί να λειτουργήσει υποστηρικτικά. Η ηχογράφηση γίνεται όπου μπορείτε εσείς. Είτε στο σχολείο είτε σε προσωπικό χώρο με τις κατάλληλες υποδομές είτε σε στούντιο. Εσείς κρίνετε.
Το τραγούδι θα παιχτεί live σε περίπτωση που έχει πάει πολύ καλά στην αξιολόγηση και πρόκειται να βραβευτεί στην Τελετή Βράβευσης 12 Απριλίου.
Ευχαριστούμε.
Ευτυχία Τούλιου
Αγαπητή κ Λατινοπούλου
Από τις προτεινόμενες, προαιρετικές δραστηριότητες (πριν το Φεστιβάλ), η μοναδική που έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα είναι αυτή της δημιουργίας σύντομου διηγήματος με θέμα το ραδιόφωνο.
Φυσικά και μία ομάδα μπορεί να στείλει τη συμμετοχής της χωρίς να παρευρεθεί στις εκδηλώσεις του Φεστιβάλ, ωστόσο κάτι τέτοιο θα μας στεναχωρήσει…
Επιτρέψτε μας να αστειευτούμε, κατανοούμε απόλυτα τις όποιες δυσκολίες μπορεί να αντιμετωπίζετε, ειλικρινά όμως θα θέλαμε και τη φυσική σας παρουσία στη μεγάλη, ετήσια γιορτή του μαθητικού ραδιοφώνου.
με εκτίμηση
Κώστας Αμυγδαλίτσης- Ελπίδα Πανάγου
Όπως αναφέρθηκε στην προηγούμενη απάντηση, ο επιμερισμός των μαθητών σε πολλές δραστηριότητες δεν αποτελεί πρόβλημα για τους συνοδούς εκπαιδευτικούς.
Οι 30 μαθητές μπορούν να παρακολουθήσουν περίπου 6 διαφορετικές δραστηριότητες και να ανταλλάξουν στη συνέχεια τις εντυπώσεις τους στη ραδιοφωνική τους ομάδα. Η γνωριμία με άλλους μαθητές/τριες, οι μεταξύ τους συζητήσεις και ζυμώσεις αποτελούν βασικούς στόχους του φεστιβάλ. Για την ένταξή τους στις δραστηριότητες αλλά και για πιθανές μετακινήσεις θα υπάρχουν εθελοντές εκπαιδευτικοί και μαθητές και από τα δύο σχολεία.
Δεν υπάρχει ανώτατος αριθμός συμμετοχών ανά σχολείο. Ωστόσο θα πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι οι δραστηριότητες αφορούν έναν πεπερασμένο αριθμό μαθητών. Με τον υπάρχοντα προγραμματισμό, ο αριθμός αυτός ξεπερνά τους 1000 μαθητές/τριες μόνο για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και αποτελεί το όριο των δυνατοτήτων μας ως διοργανωτές.
Η επικοινωνία (όπως και σε όλα τα προηγούμενα Φεστιβάλ) γίνεται μέσα από την παρούσα φόρμα. Με τον τρόπο αυτό οι ερωτήσεις του ενός γίνονται απαντήσεις για όλους. Δεν υπάρχει δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά σχολείο ισχύει για όλες τις συνεδρίες της κάθε δράσης.
Για παράδειγμα:
Δραστηριότητα: “Σχεδιάζοντας μία μουσική ραδιοφωνική εκπομπή”. Στη φόρμα της δραστηριότητας αναγράφεται “Μέγιστος αριθμός μαθητών/τριών ανά σχολείο: 5”
Το κάθε σχολείο μπορεί να εγγράψει έως 5 μαθητές/τριες για να παρακολουθήσουν τη δραστηριότητα στη ζώνη που τους βολεύει.
Με τον τρόπο αυτό θέλουμε να αποκλείσουμε την περίπτωση δέσμευσης της δραστηριότητας από ένα ή δύο σχολεία.
Μετά τη λήξη της προθεσμίας (Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου) και την επεξεργασία των δεδομένων, μπορεί να υπάρξει δυνατότητα μετακίνησης από δραστηριότητα σε δραστηριότητα. Όπως έχουμε αναφέρει σε σχετικό άρθρο, έως τις 10 Μαρτίου θα ανακοινωθούν οι πίνακες με τους συμμετέχοντες ανά δραστηριότητα. Εάν υπάρχουν κενά στις δραστηριότητες “πρώτης επιλογής” των μαθητών/τριών, ευχαρίστως να ικανοποιήσουμε τις επιθυμίες τους.
Επιπρόσθετα, ο επιμερισμός των μαθητών/τριών σε πολλές δραστηριότητες δεν θα πρέπει να αγχώνει τους συνοδούς συναδέλφους καθώς οι αποστάσεις είναι μικρές. Ειδικά για την Παρασκευή 12 Απριλίου έχει εξασφαλιστεί ένας αριθμός περισσότερων από 40 εθελοντών εκπαιδευτικών για τη διευκόλυνση και υποστήριξη των αποστολών.
Ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά σχολείο ισχύει για όλες τις συνεδρίες της κάθε δράσης.
Για παράδειγμα:
Δραστηριότητα: “Σχεδιάζοντας μία μουσική ραδιοφωνική εκπομπή”. Στη φόρμα της δραστηριότητας αναγράφεται “Μέγιστος αριθμός μαθητών/τριών ανά σχολείο: 5”
Το κάθε σχολείο μπορεί να εγγράψει έως 5 μαθητές/τριες για να παρακολουθήσουν τη δραστηριότητα στη ζώνη που τους βολεύει.
Με τον τρόπο αυτό θέλουμε να αποκλείσουμε την περίπτωση δέσμευσης της δραστηριότητας από ένα ή δύο σχολεία.
Μετά τη λήξη της προθεσμίας (Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου) και την επεξεργασία των δεδομένων, μπορεί να υπάρξει δυνατότητα μετακίνησης από δραστηριότητα σε δραστηριότητα. Όπως έχουμε αναφέρει σε σχετικό άρθρο, έως τις 10 Μαρτίου θα ανακοινωθούν οι πίνακες με τους συμμετέχοντες ανά δραστηριότητα. Εάν υπάρχουν κενά στις δραστηριότητες “πρώτης επιλογής” των μαθητών/τριών, ευχαρίστως να ικανοποιήσουμε τις επιθυμίες τους.
Επιπρόσθετα, ο επιμερισμός των μαθητών/τριών σε πολλές δραστηριότητες δεν θα πρέπει να αγχώνει τους συνοδούς συναδέλφους καθώς οι αποστάσεις είναι μικρές. Ειδικά για την Παρασκευή 12 Απριλίου έχει εξασφαλιστεί ένας αριθμός περισσότερων από 40 εθελοντών εκπαιδευτικών για τη διευκόλυνση και υποστήριξη των αποστολών.
Καλησπέρα σας. Όχι, δεν είναι απαραίτητο. Αν συμμετέχουν όλοι οι μαθητές αυτής της τάξης, απλά γράψτε “Οι μαθητές και οι μαθήτριες της… Τάξης”.
Ή εναλλακτικά μπορείτε να γράψετε μόνο τα μικρά τους ονόματα.
Καλησπέρα σας. Όλα αυτά 🙂
Ναι, mp3
Καλησπέρα,
η υπόθεση της διαμονής είναι ένα από τα πρώτα ζητήματα που μας απασχόλησαν εξαιτίας της μεγάλης κινητικότητας που πρόκειται να σημειωθεί κατά τις ημέρες του Φεστιβάλ, καθώς οργανώνονται εκείνη την εποχή στην πόλη πολλές δραστηριότητες. Αν και έχει έγκαιρα επισημανθεί https://fest.europeanschoolradio.eu/6fest/bustovolos/ αυτό δε σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζουμε το πρόβλημα. Δεσμευόμαστε να επικοινωνήσουμε άμεσα με την Ένωση Ξενοδόχων. Στο μεταξύ μην παραλείπετε να αναφέρετε το σκοπό της επίσκεψης καθώς η Ένωση έχει ενημερώσει τα μέλη της για τους επισκέπτες του Φεστιβάλ.
με εκτίμηση
Κώστας Αμυγδαλίτσης – Ελπίδα Πανάγου
Καλησπέρα σας κ. Σπυράκη,
Μέχρι 22 Φεβρουαρίου είναι να στείλετε ραδιοφωνικό μήνυμα ή τραγούδι για τον Διαγωνισμό “Κάν’ το ν’ ακουστεί 2019”.
Μέχρι τις 10 Μαρτίου είναι να δηλώσετε συμμετοχή στο Φεστιβάλ, με επίσκεψη της ραδιοφωνικής ομάδας του σχολείου σας στον Βόλο.
Καλησπέρα, καλώς ορίσατε στο 6ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου.
μέχρι στιγμής από την Αττική έχουν δηλώσει συμμετοχή τα εξής σχολεία:
4ο Γυμνάσιο Ηρακλείου
4ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου
2o Γυμνάσιο Κορωπίου
Κώστας Αμυγδαλίτσης Ελπίδα Πανάγου
Καλημέρα,
πρώτα απ’ όλα ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας στο Φεστιβάλ.
1. Υπάρχει η δυνατότητα αναθεώρησης του αριθμού των μαθητών/εκπαιδευτικών στο δείπνο γνωριμίας. Το κέντρο διασκέδασης
που θα μας φιλοξενήσει θέλει τον ακριβή αριθμό τουλάχιστον 2 εβδομάδες νωρίτερα. Ωστόσο η αλλαγή αυτή δεν θα πρέπει να επηρεάζει τις οριστικές δηλώσεις στις δραστηριότητες του Φεστιβάλ οι οποίες πρέπει να “κλειδώσουν” έως το τέλος Φεβρουαρίου. Υπενθυμίζεται ότι η προθεσμία συμπλήρωσης των δηλώσεων είναι μέχρι τις 22 Φεβρουαρίου.
2. Φυσικά! Οι προτεινόμενες δραστηριότητες είναι προαιρετικές. Μπορείτε να προσπαθήσετε και αν υλοποιηθεί να τροποποιήσουμε τη δήλωση.
3. Δυστυχώς στη δήλωση συμμετοχής για το Κυνήγι Θησαυρού δεν λάβατε υπόψη το μέγιστο αριθμό συμμετοχής μαθητών/τριών ανά δραστηριότητα ο οποίος είναι 4-10. Για το θέμα αυτό υπάρχουν σχετικές αναρτήσεις στο φόρουμ. Θα πρέπει οι μαθητές/τριες να μοιραστούν και σε άλλες δραστηριότητες. Εάν μετά τις 22 Φεβρουαρίου δεν έχει συμπληρωθεί ο αριθμός των 120 μαθητών στη συγκεκριμένη δραστηριότητα, τότε μπορεί να ικανοποιηθεί η αρχική προτίμηση, αρκεί και πάλι οι ομάδες να μην υπερβαίνουν τους 10 μαθητές/τριες ανά διαδρομή.
Με εκτίμηση
Κώστας Αμυγδαλίτσης – Ελπίδα Πανάγου
Αγαπητή Όλγα
Ευχαριστούμε πρώτα απ’ όλα για τη συμμετοχή στο Φεστιβάλ.
1. Το 31/1 έγινε ήδη 22/2 για τους λόγους που αναφέρουμε:
2. Το 22/2 που είδες αφορά τις δηλώσεις συμμετοχής στις δραστηριότητες. Συνήθως προηγείται η γενική δήλωση συμμετοχής στο Φεστιβάλ και στη συνέχεια η ομάδα των μαθητών/τριών επιλέγει τι θα παρακολουθήσει.
3. Όντως δεν υπάρχει ανάλογη δυνατότητα. Ωστόσο όλες οι δραστηριότητες είναι ακόμη ανοικτές. Όταν σε κάποια δραστηριότητα συμπληρώνεται ο διαθέσιμος αριθμός θέσεων τότε θα απενεργοποιείται η σχετική φόρμα δήλωσης.
Είμαστε στη διάθεσή σου
Με εκτίμηση
Κώστας Αμυγδαλίτσης – Ελπίδα Πανάγου
Σας απάντησα στο άλλο μήνυμα που αφήσατε. Ευχαριστώ.
Καλησπέρα σας.
Το τραγούδι γίνεται κυρίως από μαθητές, αλλά ο/η εκπαιδευτικός εννοείται ότι μπορεί να λειτουργήσει υποστηρικτικά. Η ηχογράφηση γίνεται όπου μπορείτε εσείς. Είτε στο σχολείο είτε σε προσωπικό χώρο με τις κατάλληλες υποδομές είτε σε στούντιο. Εσείς κρίνετε.
Το τραγούδι θα παιχτεί live σε περίπτωση που έχει πάει πολύ καλά στην αξιολόγηση και πρόκειται να βραβευτεί στην Τελετή Βράβευσης 12 Απριλίου.
Ευχαριστούμε.
Ευτυχία Τούλιου
Αγαπητή κ Λατινοπούλου
Από τις προτεινόμενες, προαιρετικές δραστηριότητες (πριν το Φεστιβάλ), η μοναδική που έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα είναι αυτή της δημιουργίας σύντομου διηγήματος με θέμα το ραδιόφωνο.
Φυσικά και μία ομάδα μπορεί να στείλει τη συμμετοχής της χωρίς να παρευρεθεί στις εκδηλώσεις του Φεστιβάλ, ωστόσο κάτι τέτοιο θα μας στεναχωρήσει…
Επιτρέψτε μας να αστειευτούμε, κατανοούμε απόλυτα τις όποιες δυσκολίες μπορεί να αντιμετωπίζετε, ειλικρινά όμως θα θέλαμε και τη φυσική σας παρουσία στη μεγάλη, ετήσια γιορτή του μαθητικού ραδιοφώνου.
με εκτίμηση
Κώστας Αμυγδαλίτσης- Ελπίδα Πανάγου
Όπως αναφέρθηκε στην προηγούμενη απάντηση, ο επιμερισμός των μαθητών σε πολλές δραστηριότητες δεν αποτελεί πρόβλημα για τους συνοδούς εκπαιδευτικούς.
Οι 30 μαθητές μπορούν να παρακολουθήσουν περίπου 6 διαφορετικές δραστηριότητες και να ανταλλάξουν στη συνέχεια τις εντυπώσεις τους στη ραδιοφωνική τους ομάδα. Η γνωριμία με άλλους μαθητές/τριες, οι μεταξύ τους συζητήσεις και ζυμώσεις αποτελούν βασικούς στόχους του φεστιβάλ. Για την ένταξή τους στις δραστηριότητες αλλά και για πιθανές μετακινήσεις θα υπάρχουν εθελοντές εκπαιδευτικοί και μαθητές και από τα δύο σχολεία.
Δεν υπάρχει ανώτατος αριθμός συμμετοχών ανά σχολείο. Ωστόσο θα πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι οι δραστηριότητες αφορούν έναν πεπερασμένο αριθμό μαθητών. Με τον υπάρχοντα προγραμματισμό, ο αριθμός αυτός ξεπερνά τους 1000 μαθητές/τριες μόνο για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και αποτελεί το όριο των δυνατοτήτων μας ως διοργανωτές.
Η επικοινωνία (όπως και σε όλα τα προηγούμενα Φεστιβάλ) γίνεται μέσα από την παρούσα φόρμα. Με τον τρόπο αυτό οι ερωτήσεις του ενός γίνονται απαντήσεις για όλους. Δεν υπάρχει δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά σχολείο ισχύει για όλες τις συνεδρίες της κάθε δράσης.
Για παράδειγμα:
Δραστηριότητα: “Σχεδιάζοντας μία μουσική ραδιοφωνική εκπομπή”. Στη φόρμα της δραστηριότητας αναγράφεται “Μέγιστος αριθμός μαθητών/τριών ανά σχολείο: 5”
Το κάθε σχολείο μπορεί να εγγράψει έως 5 μαθητές/τριες για να παρακολουθήσουν τη δραστηριότητα στη ζώνη που τους βολεύει.
Με τον τρόπο αυτό θέλουμε να αποκλείσουμε την περίπτωση δέσμευσης της δραστηριότητας από ένα ή δύο σχολεία.
Μετά τη λήξη της προθεσμίας (Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου) και την επεξεργασία των δεδομένων, μπορεί να υπάρξει δυνατότητα μετακίνησης από δραστηριότητα σε δραστηριότητα. Όπως έχουμε αναφέρει σε σχετικό άρθρο, έως τις 10 Μαρτίου θα ανακοινωθούν οι πίνακες με τους συμμετέχοντες ανά δραστηριότητα. Εάν υπάρχουν κενά στις δραστηριότητες “πρώτης επιλογής” των μαθητών/τριών, ευχαρίστως να ικανοποιήσουμε τις επιθυμίες τους.
Επιπρόσθετα, ο επιμερισμός των μαθητών/τριών σε πολλές δραστηριότητες δεν θα πρέπει να αγχώνει τους συνοδούς συναδέλφους καθώς οι αποστάσεις είναι μικρές. Ειδικά για την Παρασκευή 12 Απριλίου έχει εξασφαλιστεί ένας αριθμός περισσότερων από 40 εθελοντών εκπαιδευτικών για τη διευκόλυνση και υποστήριξη των αποστολών.
Ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά σχολείο ισχύει για όλες τις συνεδρίες της κάθε δράσης.
Για παράδειγμα:
Δραστηριότητα: “Σχεδιάζοντας μία μουσική ραδιοφωνική εκπομπή”. Στη φόρμα της δραστηριότητας αναγράφεται “Μέγιστος αριθμός μαθητών/τριών ανά σχολείο: 5”
Το κάθε σχολείο μπορεί να εγγράψει έως 5 μαθητές/τριες για να παρακολουθήσουν τη δραστηριότητα στη ζώνη που τους βολεύει.
Με τον τρόπο αυτό θέλουμε να αποκλείσουμε την περίπτωση δέσμευσης της δραστηριότητας από ένα ή δύο σχολεία.
Μετά τη λήξη της προθεσμίας (Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου) και την επεξεργασία των δεδομένων, μπορεί να υπάρξει δυνατότητα μετακίνησης από δραστηριότητα σε δραστηριότητα. Όπως έχουμε αναφέρει σε σχετικό άρθρο, έως τις 10 Μαρτίου θα ανακοινωθούν οι πίνακες με τους συμμετέχοντες ανά δραστηριότητα. Εάν υπάρχουν κενά στις δραστηριότητες “πρώτης επιλογής” των μαθητών/τριών, ευχαρίστως να ικανοποιήσουμε τις επιθυμίες τους.
Επιπρόσθετα, ο επιμερισμός των μαθητών/τριών σε πολλές δραστηριότητες δεν θα πρέπει να αγχώνει τους συνοδούς συναδέλφους καθώς οι αποστάσεις είναι μικρές. Ειδικά για την Παρασκευή 12 Απριλίου έχει εξασφαλιστεί ένας αριθμός περισσότερων από 40 εθελοντών εκπαιδευτικών για τη διευκόλυνση και υποστήριξη των αποστολών.